why am i the one who's cryin'?? | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

21 February 2013

why am i the one who's cryin'??

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 3:00 PM | Comment
G I R L 
 
OKAY, nak mati. boleh? kenapa asyik asyik ingat kat kau??
kenapa kau tak henti buat aku nangis? bila aku nak berhenti jadi BODOH  sebab dia. .
bila aku nak kembali jadi jijie yang dulu? bila nak stop berharap yang dia akan jadi milik aku
sampai bila bila? bila nak tengok dia berubah? bila nak dapat dia yang dulu? soalnya bila?
bila bila dan BILA?!!! bayangkan lah, we were happy, then we drifted apart. we broke up and it broke my heart. I still think about u and how happy u were. we dated for 6 months and a half, and I feel like it counted for nothing. I wish I could've taken all the stuff i said back. I miss u!!! :'(  
but why am I the one who's still cryin' ? kenapa jadi macam ni?? 
mama cakap nak tengok kau mampu jaga aku! baru boleh dapat aku. . tapi kau diam..
kenapa HAMZAN????? :'(

0 budak comel :'):

Instagram