Rindunya superChin aku!!! | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

03 February 2013

Rindunya superChin aku!!!

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 4:41 PM | Comment
OMG!!!!! aku rindu heartbeat aku superChin!!!!!! :'(
tak tahu nak cakap betapa bosannya bile aku tak tengok muka dia dalam sehari tu >.< 
kira aku ni boleh jadi gila lahhh!!! hehe tapi kannnn,, stakat tu jelah ye chin?
sebab aku ni bukannya jenis berharap lama lama. . dan aku tak suka orang yang sentiasa 
nak arahkan aku ini dan itu. . sebut pasal rindu, chin asyik marah aku je kblakangan ni.
sume ni sebab wan still text aku. . ntah lah kenapa, tak habis habis nak cemburu pasal wan. .
padahal bukan ade pape lai dah pun =,= aku pun dah malas hari2 dengar chin bebel kat aku. .
ermm. .
p/s: aku tengah tunggu chin balik anta ikram pergi meru =,= asyik2 dia je tolong anta ikram tu. .

0 budak comel :'):

Instagram