sikap sikap wanita yang mampu menambat hati lelaki | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

11 November 2012

sikap sikap wanita yang mampu menambat hati lelaki

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 11:30 PM | Comment
sume pun tahu wanita solehah adalah perhiasan terindah dunia. .
insyaallah menjadi perhiasan syurga pula pada akhirat nanti. . jie sengaja nak kongsi sikit apa 
yang jie tahu ni. . salah satu persediaan untuk kita menjadi wanita yang disukai suami, 
boyfriend dan orang sekeliling. . banyak lelaki yang terpikat kat wanita 
yang bersikap keibuan, lembut, dan juga penuh kasih sayang. .
 tapi tak dinafikan ada gak yang minat kat wanita2 yang brutal. . kan?
tapi pastinya tak terlalu kasar. . wajah wanita yang ayu sedap mata memandang akan menghilangkan stress
si lelaki. . jangan plak dah jadi mak budak baru nak tonjolkan sikap penyayang tu. .

 keanak-anakan 
dalam batas yang wajar, sikap kebudak budakan wanita tu jadi daya tarikan. .
lelaki banyak yang suka gadis2 yang manja kan? pada mreka sronok je mlayan keletah seorang 
wanita yang mungkin kelihatan comel :)

 menghargai
wanita yang menghargai pasangan nya tu sebenarnya idaman lelaki. .
tak perlu fikirkan caranya sebab jie rasa kalau kita hargai mereka tu cukup 
dengan cara kita hargai barang2 yang mreka bagi kat kita, hargai masa yg mreka luangkan
kat kita n paling penting, hargailah pengorbanan mreka. .

 menjaga penampilan
lelaki rimas gadis yang pada mreka serabai! macam wanita pun,
rimas tengok lelaki yang serabai. . penampilan tu penting tau!
kalau kita jaga penampilan, automatik kita akan jaga kebersihan kita. . 

 pandai bergaul dan menyesuaikan diri
kita sebagai wanita jangan lah jadi ibarat katak bawah tempurung pulak. .
kita pun perlu buka mata kita. . bukan mata je, minda tu buka lah luas2. .
cuba usha sikit orang sekeliling. . kalau kita pandai bergaul dan sesuaikan diri kita
dengan orang lain, mesti si dia kagum dengan kita. . tapi kena lah ingat, jangan nak over
pulak! nanti dari suka, tak pasal jadi cemburu je. . hehe :)

 pandai bersuara
lelaki suka kat wanita yang pandai berkomunikasi tau! walaupun topik favourite lelaki 
tak sama dengan wanita, sebagai wanita kita kena lah banyak buat research tentang mreka juga. .
tak lah bosan mana topik yang mreka bualkan. . sekurang kurangnya tak lah nanti kita jadi
kaku bila lepak lepak dengan si dia. .

paling penting kat sini, jie nak ingatkan agar kita sebagai wanita jadilah diri sendiri ye. .
jangan terlalu obses nak nampak menyerlah di mata lelaki sampai ter'over' akhirnya XD
ingat tau!


0 budak comel :'):

Instagram