Chinta ku si katak pooroo! | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

16 October 2012

Chinta ku si katak pooroo!

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 12:34 AM | Comment
katak pooroo <3
chin, sayang rindu kamu sangat sangat!!!! hummm semenjak kite pisah jauh nie, 
aku asyik terperap dalam bilik aje! taktahu nak buat ape. . humm. . aku selalu fikir pasal dia nii. . 
ingat ke dia kat aku eh?? entah lah kan chin??? sayang takut kamu lupe kat sayang je. .
sayang nak jumpa kamu pun payah dah sekarang nihh. . hummm. . 
chin, kenapa kamu nie terlalu baik dengan sayang??  kenapa kamu tak mara sayang sikit pun bila sayang
marah kat kamu???? bila sayang salah, kenapa kamu taknak marah sangat? kamu nie aneh lah chinta. .
sayang harap kamu lah cinta sayang yang terakhir. . smoga kamu panjang umur dan jadi jodoh aku :)
AMIN!!!


0 budak comel :'):

Instagram