putus harapan. . putus cinta :'( | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

28 May 2012

putus harapan. . putus cinta :'(

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 11:00 AM | Comment

dah lama jie tak hapdet kan? busy sangat sangat lah. . 
tapi yelahh jie tak patut jadikan tu alasan tak hapdet blog kan? :) 
sorry bloggie. . mish me? mish me ha?? hehe ;p 

jie banyak sangat masalah lately nie :'( putus cinta, putus ini putus itu. . 
gado gado sume. . tahu tak, jie dah bnyk sabar dgn dia. .
"dia" tu siapa? tak tanya pun takpe. . dari dulu orang yang sama je. . :(
dia bagi harapan kat jie. . jie tunggu dia. . sampai skrg,
dia cakap suruh jie cari orang lain. . dia cuma anggap jie bestfren dia??
jie tak pernah anggap dia macam tu. . maknanya dia dah ada org lain kan?
ntah lahh jie malas nak pk. . semak kepala hotak ni. . 
lantak kat dia lahh. . jie tanak berharap pape n jie takan tunggu die dah. .
mohd syafareezwan, byebye! :')

0 budak comel :'):

Instagram