terluka | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

01 April 2012

terluka

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 4:38 AM | Comment






agaknya korang pernah rase kecewa tak? pernah tak rasa terluka??
jie dah banyak kali rase camtu. . tapi harini. . .

harini jie rasa hidup jie takde makna kot. . :( orang yang jie sayang maki jie kawkaw!!!
sakit nya hati ni. . rase macam langsung taknak berbaik dengan die. . 
kerana salah faham sikit, die maki jie macam jie ni binatang je. . segala benda keluar dari mulut die. .
sebelum nie, tak pernah satu pun laki maki jie macam tu. . okay. . babah sorang, nthen die yang kedua!!
ermm. . malas nak dengar dah cakap die pasnie! mase jie terasa tu, jie senyap. .
lepas tu boleh pulak die cakap "kau nak sentap ke apa pukimak pun pergi mampos lah"???? 
okay itu paling menyakitkan :) terima kaseh~

0 budak comel :'):

Instagram