kekasihh. . | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

23 March 2012

kekasihh. .

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 11:54 PM | Comment
couple?? ambuihh sekarang nie ramai gak duk kapel kapel nie kan? :)
jie mengaku, jie sendiri pun sama jehh >.< *malu weh 

tapi kan, dalam semua yang ade kekasih nie, berape kerat sangat lah yang setia. .?
nun macam pix kat atas tuh! berapa sangat lah yang sanggup tunggu kita lagi kan?
banyak sekarang nie jie jumpa pasangan kekasih yang tak kekal lame. .
btul, jodoh smua kat tangan tuhan. . kan?
tapi selagi kita mampu pertahankan sesuatu hubungan tu, cuba lah jangan rosakkannya
dengan perangai kita yang duk suke sangat pasang tayar spare sana sini tu. .
lebih baik elakkan. . :)
kalau dah betul betul taknak, tak lalu, tak ngam, tak kamcing!!!!
mintak lah putus cara elok. . cara baik. .
dan jangan sesekali pun mengasari pasangan kekasih kita okay!! :)
itu yang terbaik. . ~

0 budak comel :'):

Instagram