kau tu yg B.I.T.C.H!! | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

08 March 2012

kau tu yg B.I.T.C.H!!

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 12:01 AM | Comment
Dania's here. . . 
this entry is for those bitch who ain't be gratefulllll!!!

sorang GIGI, sorang ITIK!! weh, apa korang bajet korang bagos sangat lah hah? haha!
padan muka korang lah kan :') puas hati aku tengok korang berbulu dengan aku tadi tahu?! lol XD
aku tak boleh terima apa gigi cakap kat aku, "jangan main dengan api" :)
hahaha! sekarang siapa main dengan api?? kau or aku? takpayah nak datang kat tempat aku, 
buat muka bajet comel, dengan hidung ala ala~ jambu air, gigi kalah halimah jongang tu, 
semata mata nak cari gaduh dengan aku lah :D aku memang senyum memanjang :D 
senyum PUAS!! hehe. . kenapa? korang nak baran ngn aku? silakan! lol :D 
aku sikit tak kesah lahhh .^^. aku meluat tengok kau gigi! pandai kau putar belit eh? 
rupanya selamani, kau yang banyak mengumpat, bikin cerita semua sal aku kat orang kan? 
tu lah. . HAMBEK! balasan tu balasan! :D jangan nangis ye :) sayang korang! BHAHA XD 

-xOxO Jijie-

0 budak comel :'):

Instagram