hari yang paling moody buat aku. . | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

25 March 2012

hari yang paling moody buat aku. .

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 2:39 AM | 2 Comment

*siapa dia??* 
dia lah satu satunya makhluk ciptaan allah s.w.t yang aku amat sayang. . :) 
ntah kenapa sejak die hadir dalam life aku, semuanya berubah. . 
aku pun tak faham. . dulu aku lah yang suke keluar malam. . 
semua semua aku lah. . datangnya die, die conquer life aku!!
aku tak boleh keluar rumah pun. . semua die kongkong. . 
ini takboleh. . itu tak boleh. . n lastly, aku duduk rumah jadi budak baik :) 
tapi tu semua cerita lame. .
sekarang aku dah hilang die yang dulu tu. .
yes. . aku masih ade die disamping aku. . tapi kalini semua berubah jadi teruk. .
aku taknak die yang nie. . aku makin benci. . :)
aku terima semua nie ade kaitan dengan aku kan?
semua salah aku. . sebab aku tak pandai jage hati die. .
masa aku bukak facebook die tadi, aku terkejut!!
aku tak sangka ape yang aku nampak kalini betul. .
ape yang aku paling taknak jadi, berlaku betul2 depan mata aku. .
aku tengok semua IM die :)
die ajak orang lain couple. . die ajak budak tu jumpe. .
die ajak budak tu keluar. . pakai baju matching :)
1 march 2012. . aku tak lupe tarikh tu. .
aku harap aku kuat :) aku boleh jalani life aku macam biase. .
jyeah jie. . lupakan semuanya!! mula hidup baru kau lah bodoh!
kenapa kejar orang yang kau dah tahu die bukan milik kau??!
ahh! sebab kau bodoh. . bile aku teringat apa yang mama tanye aku tadi,
aku sakit hati dengan jawapan aku. .
mama tanye aku, aku nie serious sangat dengan die ke?
sampai boleh bawak kawin?? dan aku jawab a'ahh :)
yeah. . aku memang bodoh. . aku patut sedar yang aku bukan untuk die!
aku tak layak!


2 budak comel :'):

NUR SABRINA FIRZANAH said...

banyak bersabar . mungkin jodoh awak ada kat luar sana :)

❤ Cik adinda Obey-bie ❤ said...

@NUR SABRINA FIRZANAH yeahh mungkin jugakk :)

Instagram