Hari ini memang palat. . tapi esok masih ada. . | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

27 March 2012

Hari ini memang palat. . tapi esok masih ada. .

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 9:11 PM | Comment

 coretan hari ini:

Aku betul betul tak faham kenapa semua yang aku cuba buat tak menjadi. .
Aku cuba kecapi kebahagiaan aku semalam, tapi apa yang aku dapat Cuma hampa. .Aku betul betul sakit hati semalam. . kenapa?? Sebab semalam hati aku langsung tak tenteram. . semua tak kena. . bayangkan lah dalam sehari tu aku hilang kucing
Kesayangan aku. . padahal aku penat usung dia pergi vets lah. . cucuk antibiotik
Lah. . tapi dia masih lagi sakit. . dan last2, dia pergi macam tu je tinggalkan aku :’(

Dahtu, semalam jugak aku berperang dengan cinta hati aku. . aku cube mengalah. .Tapi setiap kali aku cube buat macam tu, ade je bisikan bisikan yang mengatakan
Cinta hati aku curang. . jangan terlalu percayakan dia. . aku rasa apa???Dengan kemarahan yang membuak buak nie aku maki hamun dia. .
Apa korang rasa kalau korang buka facebook chat bf sendiri. . ada pulak
Perempuan yang kata “rindu abg lah” kat situ??? Pedih kan?? J

Kami hampir berbaik semula. . HAMPIR DENGAN KEBAHAGIAAN!Tapi akhirnya hancur segala sesuatu tu Cuma gara gara aku cuba berlaku jujur dengan pasangan sendiri. . kenapa mestijadi macam ni padahal aku cuba lakukan perkara yang baik?? Bermacam cara aku cuba untuk pujuk bubu aku tu. . sampai kan aku lupa nak pujuk hati aku sendiri. . aku lupa yang aku juga terluka. . dan aku tak seharusnya korbankan masa aku dengan orang yang tak hargai aku. . tak percayakan aku. . i don’t understand why does this things keep happening!

Aku hilang semangat. .
Aku dah nak lupakan semua. . aku dah taknak ingat satu pun masalah aku. .
Tapi macam mane pun, sesuatu masalah takan selesai kalau bukan kita yang cari jalan untuk selesaikannya. . ya allah. . apa harus aku lakukan sekarang???Aku buntu. . 

0 budak comel :'):

Instagram