#Dilema Wanita | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

13 March 2012

#Dilema Wanita

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 4:33 PM | Comment

‎#Dilema Wanita
sungguh aku rindukan dia. . 
tapi hati aku kata, 
3:) <-----"takpayah lah. . banyak lagi nak kat dia. . banyak lagi weh. . 
kau tu mcm habuk je. . kau bukak wall die, kau tengok status die. . kau tengok pompuan2 yang komen kat situ. . tu suma awek lah tu. . semua pun dia nak try. . takkan lah kawan macam tu?kau pi buh penyepak sorang2, baru syiokkk! ada fight!"

0:) <------"sabar jie sabar. . kau belum tahu cerita sebenar. . jgn ambil tindakan terburu buru. . kau sayang die kan? takkan kau nak lepas camtu je? pk elok2! 
tuhan marah kita berburuk sangka" 

aku kata <------takkan aku nak pergi buh penyepak kot? anak orang tuhh!!
aku duk sabar je. . tak larat tau dak?! eh aku bukan buruk sangka! aku berwaspada! 

conclusion= TENSION!!!!!!!

0 budak comel :'):

Instagram