sakit hati tu membunuh rasa sayang kita kan? | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

13 March 2012

sakit hati tu membunuh rasa sayang kita kan?

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 2:03 AM | Comment
cube lah korang tengok pix jie kat atas nie :) senyum sampai ke bumbung belakang tuh kan? 
tapi sayangnya jie yang harini tak seceria jie yang dalam pix tu :( 
jie sekarang tanggung banyak masalah. . jie baru lepas ambil kata putus dari kepala hotak dan hati. .
jie dah taknak teruskan apa apa hubungan pun kalau orang tu main main ngan jie. . 
pada jie, jie anggap semua tu serious. . jie taknak bila jie sayang someone tu, dia bukan main lagi. .
duk ade pompuan lain. . jie pernah rasa benda nie banyak kali dengan orang yang sama jugak. . 
dan kalini dengan orang yang sama tu lah, jie takkan biarkan benda nie jadi lagi. . 
sakit hati pasal cinta nie sebenarnya lagi sakit dari ditikam dengan pisau tajam. . 
sakit ni lahir dari batin dan perasaan tu datang dari hati. . :) 
ikut hati jie, mahu jie tumbuk sepak terajang je. . tapi jie waras lagi :D 
jie mampu buat sekarang cuma berdiam diri. . mungkin benda nie datang bersebab?? kan?? 

and for u, : 
tolong lah jangan nak tipu i lagi dah. . cukup cukup lah u buat i macam sampah .^^. 
i dah tawar hati. . kalau u nak tahu, hari hari bayangan u ganggu i. . i xsenang duduk dibuatnya. .
bila u hilang, i tak lalu makan. . takde selera i. . tapi fikir lah u. . kenapa u sanggup tipu i?? 
kalau u dah taknak i, u ada orang lain, cakap!! i boleh pergi cara baik. . bukan ini caranya u. . 
hati i sakit. . faham? sekali lagi, i dah tak larat jadi macam nie. . i ni cuma manusia biasa. . 
ada hati. . tuhan bagi. . jangan lah u buat i macam hina sangat nie. . 
cukup cukup lah k. . i dah taknak jadi tunngul. . BODOH je tak tahu apa u buat. .
kalau u sebut pasal hak, konon fb u hak u. . kan? kenapa dari dulu suruh i deactivate account? 
itu kan hak i?!!! sumpah lah, i benci u sangat sangat :) i pergi skali lagi kalini. . 
n i taknak balik lagi kat u. . tolong pegang cakap i :) 
i harap u happy lepas nihh. . smoga tuhan bagi u yang lebih baik dari terbaik. . AMIN. . 
sekian saja, nak tido. . bye bloggahh <3

*NOTA KAKI-
aku dah tak kesah siapa pun yang datang dalam hidup aku lepas ni kalau dengan
cara baik, aku sambut 100x lebih baik. . doa dan harapan aku, aku pun nak dapat
yang lebih baik dari yang paling baik. . amin. .

0 budak comel :'):

Instagram