banyaknye problem =='' | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

19 March 2012

banyaknye problem ==''

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 11:21 PM | Comment
sumpah jie pening sekarang. . dengan hal nak pindah sekolah lagi, 
dengan mama lagi, babah lagi >.< 
jie benci betul sittuation yang buat jie pecah otak nie!! err!

jie tak tau lah nak cakap kat bubu ke tidak pasal masalah jie nie eh?? bubu duk tanye tanye. . 
tapi jie seram nak cakap semua. . nanti die cakap die taknak dengar jie share pape T^T 
ouh NO!! ntah nak buat macam mana lah nie. . kalau tak cakap karang cakap kite tak jujur dengan die. . 
sekarang jie peninss sangat ngan budak budak skolah jie tu. . tak habis habis cari hal. . FUCK OFF!!! 
benci mereka yang suka cari gaduh nie. . :( jie nak pindah skolah dah. . so calm down jie. . fuhh fuhh. . 

eh, kesah ke kalau aku nak pindah? semetara aku blum pindah lagi, JANGAN GANGGU AKU lah!!!
DAMMIT !!! i repeat, JANGAN GANGGU AKU LAHHHH!!!!! 

YANG TENGAH GABRAAA, 
-jijie-

0 budak comel :'):

Instagram