menanti hari isnin :') | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

12 February 2012

menanti hari isnin :')

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 5:19 PM | Comment
assalamualaikum ! peace .^^. hehe


harinie hari yang paling membosankan tahu? humm. . mama papa takde kat umah. .
aku bosan gila lah kan. . takde keje nak buat. .
aku sebenarnya tunggu esok nih. . esok isnin kan :) start skola. .
nak tunggu ape yg akan jadi lepas nie. . hehe (gelak jahat)
aku rase bengang gela kot dgn beberapa (tak semua) budak kelas aku tuh. .
macam lah aku hadap sgt nak join meke kuar ==''
excuse me!! hello?!! sikit pun tanak lah. .
siap boleh ckp "aku fuck kalau budak tu ikot" budak tu means aku lah kan :)
pergghhhh sakit hati ouh. . sebenarnya budak rpk nie kebanyakan yg geng ngn minah sengal tu semua
bajet jer. . masing masing kejar hot ;p padahal muka tu bukan boleh jual pon. .
tempek poster kat public phone pon org tak pandang kot? lol XD jgn maraaa :D
humm. . takpelah. . kite tengok lah esok eh? :)
ouh one more thing, it's about someone yg nama manje dia "Shaz"
okay awek nie mula mula baik dgn aku :) so nice  having u as my beloved friend :)
tapi kan, sejak kebelakangan nie, aku tengok die dah jauh dengan aku. . okay. .
maybe minah sengal dah hasut die macam macam kan? siapa tahu aite? :)
sebab satu dari kawan aku dah cerita kat aku. . pasal mereka tu. . err. . lantak kau lah k. .
aku tak kesah ape pun kau nak buat. . aku masih chill~
k chao dulu eh semua! bye :) 

0 budak comel :'):

Instagram