mekap tebal tebal, lepak depan umah ja?! XD | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

12 February 2012

mekap tebal tebal, lepak depan umah ja?! XD

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 3:16 AM | Comment
hey all! dah makan?? hehe sorry *banyak mulut pulak haha :D
aku sebenarnya nak cerita sikit semalam best sangat waktu petang tuh :)
meronda n melepak ngn myza dan hana. .
mula mula tu hana cakap yg myza mintak num aku, so aku agak pelik. .
aku tanya hana apa kata lah kita pergi je uma myza. . :)
sampai uma myza tu, kitorang sembag bagai nak rak dulu. .
satu persatu rahsia pasal pompuan bodoh tu terbongkar :)
syok kot .^^. baru aku tau yg pompuan tu wajib pakai polident :D
seriously, aku panas ngn pompuan bodoh tu sebab dia dah banyak itnah aku tanpa bukti. . and aku dah lama makan hati dgn dia. . aku sabar ja dgn dia n cousin dia yang gemuk gedempol plus sepet nak mampos tuh. .
dah tu bajet gila cakap aku pendek lah ape lah :D aku pendek? sumpah aku rasa ramai yang sama tinggi ngn aku. . cuma aku tak berisi sgt je :) membe korang dua yg mulut kerek lahabau tu lagi pendek lah shitters!
sekarang aku nak tanya sikit lah, aku ade banyak sgt persoalan k. .
kenapa lah kau bajet sgt?? apa masalah korang yang ta puas hati sangat hah?
babibontot !! erm lepas tu kitorang naik keta ronda sana sini so terrrr'LALU pulak kat depan umah pompuan sengal tu :) bodoh je tgk dia :D lawak doe!!  mekap sket punya tebal!! duk depan umah main pokok?? lol XD KESIAN HABAQ HANG!!!!  so kitorang pekik kuat kuat!! nak tumpang kerrrr??? sian nye main pokok je kat luar dah tu mekap tebal tebal!! haha!!! sedihhh!!!! :'( haha! then dia wat muka bodo dia tu. . ceh rasa nk kijak je! dah la gigi tadak :D    kitorang lalu dpn kedai2 tu ter serempak pulak cousin bodoh sepet tu XD dia dok angkat f*ck apa ntah :D ingt cun? tolong arr muka tong sampah MPKK!!!(majlis perbandaran kuala kangsar). . sebab meke lah aku hilang sorang kawan :) takpe. . kebenaran akan terungkai. . aku cuma menanti saat yg tepat! eh awat rasa lapar sgt nie?? erm nak turun makan lah. . bye uolz! 

0 budak comel :'):

Instagram