pelajar cemerlang 17A1 Amalina che bakri dah jadi macam nie?! | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

02 January 2012

pelajar cemerlang 17A1 Amalina che bakri dah jadi macam nie?!

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 8:55 PM | Comment
assalamualaikum. . 
hey semua. . sehat ? 
harinie jie nak bukak cerita sikit pasal 
pelajar cemerlang 17A1 kita iaitu amalina che bakri. . 
sekarang, dia dah jadi worlwide trendings kat twitter tau! 
sebab dia dah berubah? betul atau tidak? allah s.w.t je yang tahu kan. . 
tapi jie nak tunjuk korang fb dia sekarang ni. . 
bezakan lah sendiri :)

apapun, minta org yang terdekat dengan amalina tampil buat kenyataan :')

0 budak comel :'):

Instagram