tutorial: macam mana nak buat scroll box | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

24 December 2011

tutorial: macam mana nak buat scroll box

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 2:06 AM | Comment
hai uolz!!
peace yaww! hakhak!
sekarang nie korang tahu tak macam mana nak buat scroll box?
tahu ke scroll box??
tinjau kat bawah nie k!
tengok yang jie label merah tu. .
bila kita kebawah banyak lagi informasi dapat kite baca kat situ ^^ 
okay mari ikut step cepat! 

pergi :
dashboard> design> page elements> add gadget
copy kod dibawah dan pastekan. .
<div style="width:426px;height:100px;overflow:auto; ">
isi apa yang korang nak letak contoh gambar ke ape ke?
</div> 

*warna BIRU untuk kelebaran
warna ORANGE untuk ketinggian
ikut suka korang lah nak tinggi or lebar macam mane k. .

save dan tengok jadi tak? tak faham tanye k!!

0 budak comel :'):

Instagram