cuti penggal nak habis? ready ke nak sekolah balik? | ☆ Built for Sins™☆
nak pergi mane tu?
Dashboard | Follow

29 December 2011

cuti penggal nak habis? ready ke nak sekolah balik?

Jari jemari cOmel Cik adinda Obey-bie yang menari atas key-bOard tepat jam 1:01 AM | Comment

assalamualaikum. .
peace ^^ hehe. .
korang buat apa tu hah?? 
tak buat apa? meh bace entry jie nie. .^^

okay lah. . sekarang ramai lagi yang masih sebok beli barang2 kelengkapan
untuk sekolah. . kan?? hehe. . korang pulak macam mane? dah beli baju sekolah?
sekolah dah nak bukak pun ade yang tak semangat nak masuk skolah kan? lol^^
jie dah beli semua dh ^^ semua nak baru kalau boleh hehe ;p
tadi jie pergi jusco, punya ramai rakyat beli barang skolah kan? ish3. .
baru nak beli ye kak?? tak prihatin lah korang nie! hehe
(kepo betul kan? ;p )
tak kisah lahh. . janji bila bukak sekolah nanti korang tak kelam kabut ini takda,
itu takda eh!! chill~

sebenarnya, jie masih nervous gilaaa o.o
sebabnya jie baru tukar sekolah. .!
jie dapat masuk SMK RAJA PEREMPUAN KELSOM (SMKRPK) kuala kangsar. .
takut lahh =='' humm. . cemana nak buat bagi hlg nerves nihhh??!!

0 budak comel :'):

Instagram